Instromen

Instromers voor 2, 3, 4 HAVO en 2, 3, 4, 5 VWO kunnen zich aanmelden vanaf 1 februari 2024 via: Aanmeldformulier – Kennemer Lyceum

Let op ! Bedenk een top 5 van scholen. Als wij de leerling niet kunnen plaatsen zullen we op het matchingsoverleg van 17 juli een plek proberen te zoeken volgens de aangeleverde top 5. (Het matchingsoverleg is een overleg met alle scholen uit de regio).

Tijdens het invullen wordt er bij de bovenbouw gevraagd om het profiel. Kijk hier voor de profielen die wij aanbieden, en schrijf de vakken voluit in het aanmeldformulier.

Het is ook noodzakelijk om een doorstroomformulier aan te leveren bij instroom in 4 havo en alle jaarlagen van het vwo. Dit doorstroomformulier wordt door de huidige school gemaakt, krijgt u éénmalig, en dit levert u in bij de school die op 1 in de top 5 staat. Instromers voor 2 en 3 havo moeten ook een doorstroomformulier laten maken, deze blijft echter op de huidige school en wordt pas tijdens het matchingsoverleg overhandigd aan de nieuwe school.

Na de meivakantie ontvangen alle ouders van aangemelde kinderen een email over het vervolg van de procedure.

Gaat u verhuizen naar onze regio neemt u dan contact op met de aanmeldcoördinator via de administratie of 023-5221063.

Overstap vmbo-t 4 naar havo 4