Decanaat

Samen met de mentoren bereidt de decaan leerlingen voor op een vervolgstudie. Hij/zij helpt bij het kiezen van het juiste profiel in de onderbouw en een gericht vakkenpakket in de bovenbouw. De decaan onderhoudt contacten met het vervolgonderwijs, organiseert beroepskeuzeprojecten en regionale voorlichtingsavonden.
De profiel keuze avond voor ouders vond plaats op 25 januari, de presentaties kunt u hieronder downloaden.

Decanen

Onderbouw: Daya Haverman

Bovenbouw:
VWO: Hester Meijer
HAVO: Thirza Maurits

Ben je momenteel leerling van het Kennemer Lyceum en heb je een vertaalde cijferlijst (transcript) nodig voor een studie in het buitenland?

Soms moet deze cijferlijst omgerekend te worden (van VWO naar HAVO cijfers) volgens onze omrekentabel. Vraag om deze tabel via de administratie. Je kunt je cijferoverzichten dan vertalen en de cijfers omrekenen. Vervolgens kun je onze administratie vragen om een print op briefpapier met de juiste stempels en handtekening.

Wanneer de cijfers niet zijn omgerekend volgens onze tabel, kunnen we je helaas niet helpen.